Catre:
Guvernul Romaniei
In atentia:
Domnului Prim-Ministru Mihai TUDOSE
- P E R S O N A L -
Referitor: ’’INVENTIA INVENTIILOR’’ sau cea mai mare inventie facuta de un roman pentru romani.
Stimate Domnule Prim-Ministru al Romaniei Mihai TUDOSE, cu respect si simpatie deosebita, trebuie sa va spun, ca fara‚’’un Nou Model social inventiv, de crestere si dezvoltare, PSD nu poate avea o buna guvernare si nu poate aduce romanilor mai multa bunastare’’.
Pentru ca modelul social al saracirii si indatorarii treptate, un model al neajunsurilor generalizate, practicat in prezent in Romania, si pe care s-a construit Programul de Guvernare PSD-ALDE, este un model social rezidual care blocheaza guvernamental posibilitatea mobilizarii rezervelor de Valoare Adaugata, existenta in toate ramurile economiei nationale, model care consuma ‚’’in saracie’’ mult mai mult de cat produce, imbacsit de mici masuri retrograde, repetate si disperate, aplicate fara noima de-a lungul anilor, de mai toate Guvernele, a devenit acum atat de periculos pentru sanatatea economica si sociala a Romaniei incat trebuie urgent demolat precum Spitalele infestate pana si in structura constructiva cu germeni patogeni altoiti, rezistenti la antibioticele cunoscute.
Stimate Domnule Prim-Ministru al Romaniei Mihai TUDOSE, Romania are nevoie acum dar si celelalte tari din Uniunea Europeana, de masuri si solutii inventive, radicale, revolutionare, de o alta filozofie a dezvoltarii, de concepte economice alternative, de o regandire a capitalismului ca economie de piata globalizata, de o noua ordine economica, sociala si politica interna, cu care sa scoata economia nationala si societatea romaneasca din “punctul mort” in care se afla, de un Nou Model Social inventiv de crestere rapida a bunastarii tuturor romanilor si Miraco Bucuresti a construit un asemenea Model social inventiv care asteapta sa fie aplicat in tara noastra si in alte tari dezvoltate din UE, SI NU de masuri timide, dispersate, periculoase, fara motivare econometrica, cum ar fi transferul injust la angajat, a contributiilor sociale platite de angajator pe salariul angajatilor, sau de alte masuri similare ‘’luate la plesneala’’, conduse cu pasi marunti, nesiguri specifici celor care nu stapanesc domeniul in care se aventureaza si nici de acte normative emise de Guverne, dupa modelul ‘’’Mircea fa-te ca lucrezi’’, care maresc, reduc sau mentin contributii sociale, taxe si impozite cu 3-4-5 procente, masuri prin care se agraveaza si mai mult instabilitatea financiara, sociala si politica, dezechilibrele bugetare si structurale, propagate zi de zi in economiile nationale, toate acestea din cauza ca, lipsesc masurile economice inventive de crestere a Valorii Adaugate, prin care sa se acopere cresterile de salarii si pensii, atat de mult asteptate, precum si cresterea unor cheltuieli sociale, subminate insa comcomitent de reducerea unor taxe si impozite in contradictoriu cu introducerea ulterioara a altor noi taxe si impozite.
Romania nu isi poate permite, reduceri de contributii sociale, pentru ca Bugetele Sociale sunt si asa insuficiente, si nici de taxe si impozite precum tarile dezvolatate, pentru ca noi, avem sa finantam prin Bugetul Statului, Marile Proiecte si lucrari de investitii cum ar fi, constructia de autostrazi, de cai ferate, de spitale, de scoli profesionale si tehnice, cu ateliere de practica si laboratoare moderne, de Campusuri Universitare moderne, precum si finantarea sistemelor nationale de irigatii gravitationale, finalizarea reactoarelor 3 si 4 de la Cernavoda, modernizari si retehnologizari in Societatile Comerciale detinute de Stat, dotarea Armatei Romane cu mijloace moderne de aparare etc. etc.
Din calcule econometrice demonstrative, rezulta ca prin transferul contributiilor sociale de la angajator, in salariul brut al angajatului si prin reducerea impozitului pe salariu, de la 16 la 10%, Bugetul Statului pierde cca. 18 mild. lei pe an, la care se adauga pierderile anterioare de 22,3 mld. lei/an, rezultate din reducerea TVA-ului de la 24 la 19%, si alte 21,7 mld. lei prin reducerea impozitului pe dividend de la 16 la 5%.
Prea multe reduceri de taxe si impozite, de nimeni cerute si prea putin bani la Bugetul Statului, de foarte multi ceruti.
Fac o mare eroare toti aceea care cred ca, prin reducerea taxelor si impozitelor, stimuleaza investitiile in economie si cresterea productiei, o alta eroare o fac ganditorii din vechea economie care mai cred ca bunastarea este asigurata de cresterea productivitatii muncii si nu de cresterea Valorii Adaugate in pretul produselor.
Trebuie sa va reamintesc ca, fara aplicarea urgenta de catre Guvernul Romaniei, a Ofertei trimisa in mod repetat in anul 2013, Primului-Ministru Victor PONTA de catre SC MIRACO SRL, pentru un Nou Model Social inventiv de crestere intensiva a Valorii Adaugate, respectiv a PIB, cu peste 130 mld. lei/an, in varianta Soft si cu peste 220 mld. lei/an, in varianta Hard, inca din prima luna si an de aplicare a Noului Model Social, si numai si numai pe aceasta baza, putem asigura fara destabilizarea economiei, cresterea salariului net cu peste 20% si a punctului de pensie la 45% din salariul mediu, concomitent cu cresterea ajutoarelor sociale, a burselor si a alocatilor pentru copii, altfel NU putem vorbi de cresterea rapida a bunastarii romanilor ori cate fabrici s-ar construi in Romania, daca aplicam in continuare acelasi Model Social al saracirii si indatorarii treptate, un model al neajunsurilor generalizate.
Romania are o crestere economica dar aceasta crestere, in expresie PIB, este de natura extensiva si nu contine substanta economica de crestere a bunastarii romanilor ci din potriva.
Pentru inlaturarea neajunsurilor existente, eu pot demonstra ca SC MIRACO SRL, a cercetat si a descoperit cai, metode, procedee si solutii de crestere si dezvoltare economica rapida si echilibrata a Romaniei si efectul lor de crestere inventiv-intensiva a Valorii Adaugate in structura PIB din ramurile economiei nationale, asa cum sunt prezentate in Tabelele Pac. 10 si Pac. 11 extrase din lucrarea ‘’Proiect pentru Romania’’, Proiect care garanteaza, pe de o parte, finantarea prin indestulare din resurse bugetare, inventiv mobilizate a Marilor Proiecte necesare Economiei Nationale, (nominalizate mai sus) iar pe de alta parte, acoperirea cu prisosinta a cheltuielilor bugetare necesare derularii si indeplinirii Programului de Guvernare al PSD, cum ar fi de exemplu cresterea de salarii si de pensii cu cca. 20%, la nivelul salariului net, inca din primul an de aplicare si cu 100% pana in anul 2020 inclusiv.
Sunt inventator Bucovinean de mare anvergura, din Stupca lui Ciprian Porumbescu, cu 25 de brevete de inventie in domeniul ingineriei tehnologice, autor a peste 180 de Proiecte de Dezvoltare Industriala si pe aceasta cale inventiva, am adus Economiei Nationale, Romaniei si Romanilor, zeci si zeci de miliarde de lei avantaje economice.
Asa cum, ca Inventator, gasesc solutia tehnica cautata, cu mult peste nivelul mondial al cunoasterii, orcate dedesubturi ar avea problema cercetata, cu mult peste nivelul solutiilor tehnice din brevetele unor mari inventatori americani, germani sau francezi, din domeniul ingineriei tehnologice, cu care sunt comparat de examinatorii oficiului de stat pentru inventii si marci (OSIM), pentru a obtine in acest fel, brevetarea utilajelor, instalatiilor sau procedeelor tehnice descoperite.
Tot asa ca Economist cu vasta experienta in industrie, cercetare si proiectare, inspirat de CINEVA, am cautat si am gasit pentru Romania si pentru alte tari latino-europene, cu economie de piata din UE, cai, metode, solutii si concepte economice neconventionale ‚’’cu raza mare de actiune’’ pentru un nou model social-economic, revolutionar de crestere si dezvoltare economica rapida si echilibrata, umanizat adaptat la globalizare, din resurse interne, cu mult mai functional, mai productiv, mai echilibrat, mai just si mai eficient economic si social decat modelele practicate in prezent in oricare alta tara din Uniunea Europeana.
Noul Model Social inventiv combina in mod inteligent si inventiv competitivitatea si dinamica economica, cu solidaritatea si justitia sociala si produce ca efect garantat si imediat pentru Romania, avantaje economice si sociale, comparative, intre Modelul social existent al saracirii si indatorari treptate si al neajunsurilor generalizate, col. 2 si Nou Model Social inventiv de crestere si dezvoltare economica rapida, de crestere fara precedent in lume a bunastarii romanilor, model umanizat si adaptat la globalizare, col.3, din Tabelele Pac 10 si 11.
In oferta trimisa in 2013 Guvernului USL, Primului-Ministru Victor PONTA, SC MIRACO SRL Bucuresti, a extras din studiul de impact, elaborat, o buna parte din avantajele economice, rezultate ca urmare a aplicarii Noului Model Social inventiv, cum ar fi de exemplu: resurse pentru dublarea salariilor personalului medical, pentru cresterea punctului de pensie la 45% din salariul mediu, pentru cresterea salariilor (net, nu brut) cu peste 20% si cu 100% pana in 2020, resurse pentru restructurarea si reducerea inventiva a contributiilor sociale platite de angajator pe salariul angajatilor de la 22,8% la numai 2%, (cu exemple de calcul), resurse importante pentru Dezvoltare Rurala cu Mica Industrie cu Proiecte Tipizate etc. etc. etc. toate aceste avantaje au fost insuite, preluate si introduse fara discernamant de Domnul Darius VALCOV (din cate am inteles), in Programul de Guvernare al PSD 2017-2020, ca masuri economice curajoase, originale, de crestere a bunastarii romanilor, insa fara sa fi aflat in detaliu, de la ofertantul MIRACO SRL Bucuresti, caile, metodele, procedeele si solutiile inventive cu raza mare de actiune, descoperite pentru mobilizarea unor mari resurse economice suplimentare de Valoare Adaugata existenta in ramurile economiei nationale, ABSOLUT NECESARE, ca masuri de acoperire, prin Noul Model Social inventiv, a cresterilor de salarii si pensii (promise si garantate prin Programul de Guvernare), si de crestere a incasarilor la Bugetul de Stat pentru investitii, etc. etc. astfel toate avantajele economice promise, au fost blocate de modelul social al saracirii si indatorarii treptate si al neajunsurilor generalizate, practicat in present prin Programul de Guvernare.
Aceleasi scrisori au fost trimise Primului-Ministru Grindeanu precum si Domnului Presedinte de la Camerei Deputatilor, Liviu Dragnea dar ramase fara raspuns.
Un inventator sovietic (nemembru de partid), a trimis o scrisoare Primului-Ministru Kosîghin in care cerea sprijin pentru realizarea in productie de serie a unui model inventiv de bricheta care sa functioneze pe gaz, ca intaietate tehnica mondiala, prezentand in scris si cateva avantaje dar fara sa destainuie solutia de echipare si procedeul de functionare.
Trei ani mai tarziu a aparut in occident bricheta pe gaz, ca produs de masa, in locul celei cu fitil si benzina si tot dupa trei ani a fost prinsa de catre Consilierul Zarzurev al Primului-Ministru, in Programul Sovietic de Guvernare, bricheta pe gaz, ca produs original, modelul pus in vanzare in anul urmator, ca produs modernizat, functiona intradevar pe gaz dar spre deosebire de bricheta aparuta in occident aceasta era mult mai simplificata deoarece se aprindea cu chibritul si se stingea cu sapca, la fel ca Programul de Guvernare PSD, plagiat dupa avantajele prezentate de Miraco, dar nu si dupa ‘’ caile, metodele, procedeele si solutiile inventive, cu raza mare de actiune’’, nedezvaluite de Miraco in Oferta pentru cresterea si dezvoltarea economica rapida a Romaniei, pe seama cresterii inventiv-intensive a Valorii Adaugate in toate ramurile economiei nationale, adresata Guvernului, ca singura solutie, pentru cresterea fara precedent in lume a bunastarii romanilor.
Ca raspuns la Oferta, am primit de la Guvern, prin Cancelaria Primului-Ministru, Directia Relatii Publice, inregistrat sub Nr. 15D/17636, din 18.12.2013, urmatoarele, ‘’Referitor la memoriul dumneavoastra, va facem cunoscut ca am luat act de propunerile si sugestiile formulate. Va asiguram de intreaga noastra disponibilitate. Cu stima, DIRECTOR’’
Oricine poate calcula, folosind informatii din tabelele 10 si 11, cate sute de miliarde de lei in expresie PIB, a pierdut Romania si romanii in ultimi 4 ani, prin neaplicarea, incepand cu anul 2014, a Noului Model Social inventiv de crestere si dezvoltare economica rapida, de crestere fara precedent in lume a bunastarii romanilor, oferit de SC MIRACO SRL Bucuresti.
Cu tristete constat ca Guvernele Romaniei nu renunta la metodele traditionale romanesti de marginalizare a inventatorilor si a performerilor români, ignoranţa şi lipsa de respect şi ne recunoaşterea a realizărilor româneşti de excepţie, sunt motivele pentru care materia cenuşie părăseşte continuu România.
Fara a dezvalui aici si acum, caile, metodele si solutiile inventive, aplicate, tactica si strategia de implementare a noului model social, inventiv de crestere si dezvoltare economica rapida a Romaniei, din resurse interne, fara imprumuturi externe, umanizat si adaptat la globalizare, model care sa puna in valoare capitalul romanesc, resursele nationale, forta de munca si creativitatea poporului roman la el acasa, simplu, rational, usor de pus in practica, fara cheltuieli si cu rezultate economice imediate, pot insa prezenta efectul economic si impactul social al aplicarii lui in practica, asa cum rezulta din Tabelele comparative prezentate in paginile urmatoare.
PAC.10 - Varianta SOFT
Structura si distributia comparativa in cifre absolute a Produsului Intern Brut de 797 miliarde lei, posibil de realizat cu modelul social existent, in anul 2017, (col. 2), respectiv PIB de 931 miliarde lei, posibil de realizat cu noul model social inventiv de crestere si dezvoltare economica rapida, in anul 2017, daca acest model s-ar fi aplicat (col. 3)

NOTA :
- Produsul Intern Brut rezultat,pentru anul 2017, conform calculatiilor econometrice, provine din : ramurile productiei materiale, ramurile prestarilor de servicii, din comert si din servicii financiare, fara alte estimari de crestere colaterala a PIB.
- In Tabelul de mai sus, la pozitiile 1-5, nu au fost incluse contributiile platite de angajatori si angajatii bugetari, in valoare de 28,150 mld. lei si nici impozitele platite pe salarii (poz. 13), in valoare de 6,43 mld. lei, cuvenite pentru Fondul de salarii de 68,04 mld. lei, alimentat de la Bugetul Statului.
PAC.11 -Varianta HARD
Structura si distributia comparativa in cifre absolute a Produsului Intern Brut de 797 miliarde lei, posibil de realizat cu modelul social existent, in anul 2017, (col.2)respectiv de PIB 1.023 miliarde lei, posibil de realizat cu noul model social inventiv de crestere si dezvoltare economica rapida, in anul 2017, daca acest model s-ar fi aplicat (col. 3)

NOTA :
- Produsul Intern Brut rezultat, pentru anul 2017, conform calculatiilor econometrice, provine din : ramurile productiei materiale, ramurile prestarilor de servicii, din comert si din servicii financiare, fara alte estimari de crestere colaterala a PIB.
- In Tabelul de mai sus, la pozitiile 1-5, nu au fost incluse contributiile platite de angajatori si angajatii bugetari, in valoare de 31,44 mld. lei si nici impozitele platite pe salarii (poz. 13), in valoare de 8,87 mld. lei, cuvenite pentru Fondul de salarii de 75,95 mld. lei, alimentat de la Bugetul Statului.
Stimate Domnule Prim-Ministru Mihai TUDOSE, Societatea Comerciala Miraco SRL, ofera din nou spre cesionare, Guvernului Romaniei, caile, metodele, procedeele si solutiile inventive, cu raza mare de actiune pentru un Nou model social-economic, revolutionar de crestere si dezvoltare economica rapida si echilibrata a Romaniei, umanizat si adaptat la globalizare, contra unui procent simbolic de 0,1 %, aplicat pe valoarea suplimentara adusa la Produsul Intern Brut, respectiv 1 leu pentru fiecare 1.000 lei, cu mentiunea ca o parte din suma astfel incasata, de Centrul de Cercetare si Proiectare Miraco Bucuresti, urmeaza sa fie folosita pentru realizarea in productie de serie a unor utilaje si instalatii inventive performante, necesare dezvoltarii economiei nationale pentru un spor de productie de peste 5 mld. euro in expresie PIB iar o alta parte pentru Dezvoltare Rurala (DR) pentru cresterea autonomiei economice a satului romanesc (rusinos de inapoiat), prin plata nerambursabila, din resurse sociale, a tuturor lucrarilor agricole, pentru toti locuitorii satelor, detinatori de teren agricol, deposedati la colectivizare de tot inventarul agricol detinut, prin amplasanea unor activitati de Mica Industrie Rurala, prin Proiecte Tipizate multiplicate mai intai in cateva Comune, ca model de dezvoltare locala, pentru restul comunelor din Romania, prin care sa se asigure 40-60 de locuri de munca permanente pentru tineret, si alte 120-140 de locuri de munca sigure, pentru producatorii de materie prima, necesare Micii Industrii locale si prin care sa se asigure o viata sociala indestulata, favorabila cresterii natalitatii.
Daca Oferta MIRACO prezinta interes, propun ca VALIDAREA Noului Model Social inventiv, sa se faca de catre specialisti de la Institutul Economic al Academiei si de catre alti specialisti din Guvern si din suprastructura Economiei Nationale din Centralele Sindicale, propusi de Dumneavoastra Domnule Prim-Ministru, la care eu sa le dezvalui, fara retineri caile, metodele, procedeele si solutiile inventive, (protejate intelectual), utilizate pentru crestere si dezvoltare economica rapida a Romaniei, cuprinse in ‘’Nou Model Social inventive, umanizat si adaptat la globalizare, impactul lor in plan economic, social si politic, tehnologia de crestere a Produsului Intern Brut, tactica si strategia de aplicare, impactul economic si social.
Stimate Domnule Prim-Ministru, va trimit aceasta Oferta, pentru ca stiu si am suficiente dovezi ca nu exista un alt om in tara sau in lume care sa fii fost investit de cineva cu inspiratia necesara regandirii Capitalismului, ca economie de piata globalizata, sub forma unui Nou Model Social – economic al bunastarii, inventiv, inteligent si dinamic, umanizat si adaptat la globalizare, simplu, usor de aplicat si cu rezultate imediate.